Blogi

972 000 naeratust rohkem

Öeldakse, et tibusid loetakse kevadel, aga meil ei ole kannatust nii kaua oodata ning lugesime oma möödunud aasta “tibud” juba kokku. Ja tulemus on muljetavaldav!  Eelmisel aastal aitasime inimestel naerada vähemalt 1 032 000 korda!  Stillabunt tiim valmistas eelmisel aastal kokku 516 000 kingitust. Kingituste arvu võib korrutada julgelt kahega, ...

Loe kogu postitust

Vähemalt 600 000 naeratust

Oleme Stillabunti tiimiga terve jaanuarikuu möödunud aastal tehtud kingitusi üle lugenud ja saime kokku 300 000 kingitust! Kinkimise rõõm on suur rõõm ja ka kingimeistrid rõõmustavad õnnestunud töö üleandmisel. Kui jagada 300 000 kingitust meie kuueliikmelise tiimi vahel, siis sai meist igaüks iga päev 137 ...

Loe kogu postitust

Maris Viires, CV-Online turundus- ja teenindusjuht: "Stillabunt on alati olnud valmis kaks sammu rohkem tegema kui palutud."

Kes Sa oled ja kust Sa tuled? Minu nimi on Maris Viires, igapäevaselt kolme lapse ema, ettevõtja, turundaja ja värbaja. Tulen Arukülast. Kui kaua oled CV-Online Estonias töötanud ja kuidas sinna sattusid? CV-Online meeskonda sattusin kaks aastat tagasi, kui mind kutsuti turundusmeeskonda juhtima. Enne seda töötasin viis aastat Noored Kooli programmis ...

Maris Viires, CV-Online turundus- ja teenindusjuht:
Loe kogu postitust

Kajari Virnhoff, Yara Eesti OÜ turundusspetsialist: "Kõikide ettevõtmiste taga on häid asju tegevad head inimesed."

Kes Sa oled ja kust Sa tuled? Keegi ei ole ammu küsinud, kes ma selline olen ja kust kohast ma tulen, seega on päris huvitav sellele mõelda ja vastust kokku panna. Lühidalt öeldes, minu nimi on Kajari ning tulen Pärnu lähedalt pisikesest kalurikülast. Kuigi praegu on seotus selle kohaga jäänud üsna napiks, sest 1/3 elust ...

Kajari Virnhoff, Yara Eesti OÜ turundusspetsialist: "Kõikide ettevõtmiste taga on häid asju tegevad head inimesed."
Loe kogu postitust

Stillabunt väärtustab läbimõeldud lahendusi

Reklaam- ja ärikingituste valdkond on Eestis 20 aastaga suure hüppe teinud. Reklaam- ja ärikingituste hankimine ei ole sisult enam ammu pastapliiatsitele ettevõtte logo trükkimine ja nende jagamine, kuigi pastapliiatsil on endiselt oma tähtis roll ettevõtte identiteedi kandmisel. Ärimeene on täna turundusstrateegia osa, selgete sõnumite ...

Loe kogu postitust